Меню
Количка

Информация за доставка

Доставка


Уважаеми клиенти, прочетете нашите условия за доставка, за да сте запознати с правилата, които спазваме при получена поръчка!

Поръчки направени през делнични дни (понеделник - петък) след 15:00 в електронния магазин на startoys.bg се обработват на следващият ден.

Поръчки направени в петък след 15:00 часа, както и в събота, неделя и празнични дни, се обработват на следващия работен ден. Поръчки направени в ден, който е обявен за национален празник, се обработват на следващия работен ден на куриерска фирма Еконт Експрес и куриерска фирма Спиди.

В случай, че някои от артикулите не Ви допадне, запазвате правото си да го върнете без да го заплатите!

Работно време за ПОРЪЧКИ от 9 до 18 часа на телефон 0876 195 187

Работно време на отдел “Справки и рекламация” от 10 до 16 часа. 

Връзка с отдел “Рекламация” , може да намерите на телефона изписан на касовия бон, който е получен от куриерска фирма Еконт Експрес/Спиди.

Може да направите ПОРЪЧКА Онлайн 24/7 като натиснете бутона “КУПИ”.

Доставка

Доставки се извършват само в рамките на територията на Република България.

Доставките на стока с наложен платеж (пощенски паричен превод) се извършват в рамките на 1 до 3 работни дни след потвърждаване на поръчката, като посоченият срок се прилага доколкото не противоречи на сроковете за доставка, прилагани от съответния куриер. При всички случаи, Доставчикът си запазва правото да удължава посочените срокове с до 7 (седем) дни, без да информира предварително Потребителя, и да удължава сроковете над 7 (седем) дни с предварителното одобрение от страна на Потребителя. Ако поръчаният от Вас продукт не е наличен на склад, ние ще ви уведомим за това. Startoys.bg запазва правото си за промени по наличността на артикулите, дори да не е навременно отбелязано на сайта.

Получаване на доставката от офис на куриерската фирма.

При заявяване от клиент, стоката да му бъде доставена до офис на куриерска фирма “Еконт” или “Спиди”, цената за доставката ще бъде с най-ниска стойност и ориентировъчна цена ще бъде калкулирана в последна стъпка от завършване на поръчката. Цената на доставка зависи в най-голяма степен от теглото на поръчаните стоки и методът на доставка, който Вие сте избрали - до офис или до адрес.

Доставката се извършва чрез куриерска фирма в рамките на 1 до 3 работни дни, в зависимост от населеното място, след приемане и потвърждение на поръчката, като клиента поема цената на доставката от куриера.

Фиксиран час на доставка:

Клиента има право да даде и фиксиран час за получаване, но в такъв случай доставката се оскъпява допълнително, съгласно условията на куриерска фирма “Еконт”/”Спиди”, за съответната услуга.

Цената за доставка се заплаща и определя от куриерска фирма Еконт Експрес/Спиди.

Стоките се доставят на получателите стандартно – на ръка срещу подпис, като пратките се доставят до входа на сградата. При извършването на доставката се подписва документ за приемо–предаване, като Потребителят собственоръчно изписва и собственото и фамилното си име, с което удостоверява точното изпълнение на поръчката.

Преглед и Тест на продукта.

При получаването на продукта купувачът е длъжен незабавно да направи преглед на състоянието, вида и количеството на продукта и в случай, че констатира несъответствие с описанието в сайта, явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за получена без забележки и/или възражения по отношение на вид, качество и количество, като Потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.

Недоставена поръчка по вина на клиента

При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на Доставчика и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), лицето извършващо доставката оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение, не по вина на Доставчика и/или куриера, Доставчикът задържа поръчаната стока и изпраща уведомление до Потребителя. С уведомлението на Потребителя се дава срок от две седмици, в който той трябва да получи поръчаната стока на адреса на Доставчика, както и предупреждение за разваляне на договора при неизпълнение на това задължение на Потребителя. След изтичане на този срок и ако Потребителят не е приел стоката, договорът се разваля автоматично без необходимост от допълнителни волеизявления. В този случай Потребителят дължи на Доставчика неустойка в размер на 10 (десет) процента от крайната брутна цена на стоката съгласно поръчката, както и обезщетение в размер на направените от Доставчика разходи по доставката. Доставчикът си запазва правото да търси обезщетения за по-големи вреди в резултат на развалянето, ако са налични такива.

Посочен грешен адрес от клиента

Доставчикът не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато Потребителят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес и/или телефон.

Право на доставчика

Доставчикът си запазва правото да променя подизпълнителя, извършващ доставката, без да предупреждава предварително Потребителя стига това да не променя начина и условията на доставка. Потребителят и Доставчикът се съгласяват, че в отношенията между тях удостоверените с подписа на доставчика обстоятелства относно доставката на стоката ще се смятат за верни до доказване на противното. 


Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че ползвате сайта ни по най-добрия възможен начин. Правила за ползване | Поверителност и бисквитки и GDPR